donderdag 29 november 2012

Gemanipuleerde consument

Pffffff zelfs ik en mijn man moeten er aan geloven. Wij vallen nu als consument in een bepaalde markt.
De kindermarkt.....
Huh zult u denken?
Jahaa degene die de producten voor kinderen aanbieden zitten in een markt waarin goed geld te verdienen is. Want wie gunt zijn kind nu niet een mooi dekbed van een bepaald rood autootje wanneer je kind je met grote puppyogen aankijkt of een CD van drie huppelende huppelk.... uhm dames. Ja dames en heren je wordt gemanipuleerd bij het leven hmpf.
Ik dacht eerder altijd " ik ga niet mee met zon hype, mijn kids maken mij niet gek". Want neem nl maar een geldboompje mee naar de speelgoed winkel als je aan zon hype mee doet.
Helaas ben ik ook gezwicht, niet eens vanwege jammerende kids. Nee ik beken eerlijk, dat grijze en gele hondje die zijn best wel scheetig.
Wanneer er dan ook weer een grijs en geel hondje product wordt afgerekend is mijn portomonee lichter en ik een principe armer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten